15 april

Länge sedan jag skrev!  men har varit allt för upptagen senaste veckan. Har väl inte hänt något speciellt egentligen. Var hos läkaren i fredags, och fick klartecken på att allt ser bra ut sen operationen, så nu kan ja äntligen få börja träna. Ska börja äta nyttigare, träna och försöka gå ner något kilo innan sommaren.. (om den planen håller) Lätt att säga, men svårare att ta sig orken ner till gymmet. Men jag och Sanna har sagt att vi ska börja gå powerwalk nu ett par gånger i veckan iallfall :) , alltid mer peppande när man har någon att gå med. Sen gymmet, ja hoppas någon stackare vill dra dit med mig!  Ja hatar att åka dit själv, men får väl ta tummen ur arslet och börja göra det!  Första passet hade jag tänkt ska vara på tisdag iallfall då jag är ledig.  tänkte visa lite bilder, från före operationen och efter :)
Före
Efter, 450cc bakom muskeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0