3 april

Go middag hos mamma idag, lövbiff,pommes, sallad å bea ! ;D  smakade hur bra som helst. Annars ikväll blir det bara lugnt. Ska nog bara mysa i soffan och inte göra ett skit.. även om ja är taggad på att dricka någon öl och gå ut ikväll :O men nejnej.. jag ska vara nykter. Annars tar ja mig inte tillbaka till min käre mor ikväll ;P Mysa med tre underbara hundar, se film och bara tjocka !  Kan de bli bättre?  Eller iofs. . en sak saknas.. men men, de fixar sig :)
Nästan så att jag vill att denna helg ska gå snabbt men samtidigt inte!!
tänkte bara säga att snart kommer min älskling sabina hem , saknar henne enormt mycket !  ps.. Hårfärgen ser sjukt bra ut ändå sabina ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0