3 april

Jag blev minsann inte lurad något på 1april, va ja vet iallafall? tror jag klarade mig iår. Helgen bestod av grillning på fredagen och lite fest. Resten av helgen var bara lugn hemma i soffan. Riktigt skönt. Hela dagen igår STORSTÄDADE jag min lägenhet, tog alla skåp och allt. Men nu är det fint här iallafall, skönt! :) Ska iväg på personalmöte klockan 13 sen i eftermiddag ska jag förbi bror min och gratta hans flickvän som fyller år. har köpt en vitlökspress till henne i present. Jag blev chockad när jag var där och vi skulle laga mat, sen äger dom ingen vitlökspress ??  Det är helt sjukt, jag som har vitlök i typ allt? skulle aldrig klara mig utan ! Tror Hanna kommer bli mest glad över brorsans present till henne.. En resa till Barcelona ska hon få i sommar ;D  Fyfan va kul =) Men som sagt , Grattis på födelsedagen Hanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0