I have to let got of your hand

Spenderat några dagar hos mamma och pappa för att få koppla bort lite saker =)  riktigt skönt kan jag lova. På fredag blir det att umgås med min kära kusin under kvällen, ska dit vid fyra tiden och börja små förfesta me henne för att sedan gå vidare på en annan fest. Snackade nyss med angelina i telefonen och även hon kanske ska följa med, vi får se! :)  tror att Anna skulle följa me, men den kvinnan ringde aldrig upp mig som hon sa att hon skulle göra idag, så hon kanske ringer imorgon och jag kanske får ett klartecken från henne!  men jag ser mest fram emot att umgås me kusinen. det var riktigt länge sen vi umgicks tillsammans, förutom för någon vecka sen, men de gills inte ;)  Snart är denna natt över och då blir det hem och sova. sedan tror jag att jag ska ta en sväng hem innan jag börjar igen, mata katterna, rensa lådan, slänga in en tvättmaskin så man har några rena kläder framöver! Fredag  fest, lördag jobb, söndag DÖ!  =)  Awesome helg!

Jag trodde fel som vanligt, du har inte ens hört av dig. jag trodde jag var mer värd än så. Jag kommer inte höra av mig, frågan är hur många dagar det tar innan du gör det?!?. Men snart är det försent. Du har fått så många chanser och du förtjänar egentligen inte en till,men vi får se. Jag har inte riktigt bestämt mig till 100% ,men jag vet vad det lutar mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0