1 mars

Tiden går så fort, redan mars! vart tar all tid vägen?  Idag ska Anna komma förbi mig en sväng på en sen lunch, och jag tror faktiskt att jag ska bege mig till jobbet ikväll. Jag tror att febern har gått ner sig men huvudvärken är fortfarande kvar. Jag hoppas de hinner bli bättre innan ikväll, ska väl försöka sova en sväng i eftermiddag så man orkar hålla sig vaken hela natten  ifall jag nu ska jobba. Rätt säker på att jag ska jobba iallafall!
Jag saknar en person så fruktansvärt mycket så det nästan gör ont inom mig !  SABINA!!!!!! Ja vill att du kommer hem, saknar våra pratstunder och våra kvällar =) 

Kommentarer
Postat av: sabajnaa

JENNY!!! jag saknar dig sjukt mycket också! har viktiga grejer att prata med dig om också, PUSS <3

2012-03-05 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0