16 mars

Igårkväll blev det en filmkväll , vi började se serien Amercian Horror. kan säga att den verkar lovande, men spårar litegrann. men men, måste fortsätta se lite för att ge den ett försök :) Nu snart är ja på väg till kliniken där ja opererade mig, för att ta bort de extra stygnet jag fick sist. Hoppas att det ser bra ut nu och att allt läker som det ska . När jag är klar där ska jag förbi sjukan och möta Angelina en stund :) Sedan ner på stan för att käka lunch =)
Kvällens bravader blir hos Sara och Maria, partajj!!  Men nyktert för min del då jag sparar mig till morgondagens personalfest istället  =)  När alla börjar röra sig ut mot krogen så ska ja åka och fortsätta se serien ;D Nä, nu ska jag börja göra mig klar för att åka iväl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0