3 mars

Känns inte helt okej att alla firar Angelina ikväll utom jag, eftersom ja jobbar hela helgen lång :(
menmen.. inte så mycket att göra åt, ja får helt enkelt fira henne lite senare på något sätt! jag hoppas iallafall att dom har haft superkul ikväll =) Nu är ja så trött att mina ögon snart inte orkar hålla sig öppna , ja slutar om 3 timmar.. JIPPI!! då blir det hem och sova, och sedan försöka fixa en hundvakt för imorgonkväll/natt!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IRRITERNADE!!!!!! Tänk att jag visste de från första början.... Nu måste ja lösa de här.. Idag är inte mitt humör på topp , men inte så konstigt heller. Detta gjorde fan inte mitt liv lättare direkt. Känner mig totalt världelös, men ja vägrar gå så långt att jag låter dig försvinna ur mitt liv. Du är min bebis så de kommer aldrig att ske. 2012 FUCK OFF!! hittils har de fan inte hänt 1 positiv sak tror ja..  Nu slutdampat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0