8 mars

I Fredags åkte jag till återbesök till läkaren, slutade med att jag fick sy lite eftersom jag tydligen ansträngt mig för mycket under "vilotiden" så ett stygn hade sprättat upp. Så nu har jag de, ska tillbaka om 2 veckor och ta bort de och då borde de vara bra sa han =)  Sedan igår var jag och Angelina och Marcus på bio, vi såg filmen The devil inside. Kan inte rekomendera filmen, totalt världelös. Me som tur va hade Angelina ett bra tips, om en film så det vi såg början på den skräckfilmen men blev lite för rädda, så vi stängde av och la oss och sov istället. Vi tyckte det var bättre att se filmen mitt på dagen. Kan bara säga SJUKT bra film!! the women in black tror jag att den hette :) Nu har jag angelina hemma hos mig som är hunvakt till min älskling medan jag jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0